مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 17:172022-08-13اقتصادي

78 درصد جایگاه های سی ان جی استان زنجان تاییدیه استاندارد دارند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: 78 درصد جایگاه های سی ان جی استان زنجان تاییدیه استاندار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمید حبیبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس سطح زمین زیرکشت، نوع کشت و توپوگرافی زمین، حدود 9 میلیون لیتر نفتگاز برای این تعداد ادوات کشاورزی در خرداد ماه سال جاری در نظر گرفته شده و به شیوه شارژ الکترونیکی در کارت بانکی مالکان اقدام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان افزود: در منطقه زنجان بالغ بر 16 هزار خانوار روستایی نیز سهمیه نفت سفید خود را به شیوه شارژ الکترونیکی در کارت بانکی سرپرستان خانوار و از طریق 180 فروشندگی فعال در سطح استان دریافت می کنند.

وی همچنین ضمن اشاره به وضعیت استانداردسازی جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی در سطح استان گفت: 78 درصد جایگاه ها دارای تاییدیه های مربوط به استانداردسازی و بازرسی های ادواری هستند که این اقدام می تواند در بهبود شرایط ایمنی و جلوگیری از حوادث ناشی از فرسودگی تجهیزات به هنگام دریافت سوخت کمک کند.

حبیبی بیان کرد: در طول یک ماهه اول جاری 43 میلیون و 47 هزار متر مکعب سی ان جی معادل با همین مقدار بنزین مصرف که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته یازده و نیم درصد رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 درصد جایگاه های سی ان جی استان زنجان تاییدیه استاندارد دارند

78 درصد جایگاه های سی ان جی استان زنجان تاییدیه استاندارد دارند