مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 18:072022-08-13اقتصادي

آغاز عملیات پروازهای اربعین از 20 شهریور


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بر ممنوع بودن پروازهای چارتری در ایام اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: همچنین مقرر شده است بر اساس دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا اقدامات بهداشتی لازم در مسیرهای رفت و برگشت انجام شود.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوع بودن فروش بلیت پروازهای اربعین توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایر اپلیکشن ها خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عملیات پروازی اربعین حسینی از 20 شهریور ماه آغاز و در 31 شهریور ماه پایان خواهد یافت.

  میراکبر رضوی به تشکیل اولین جلسه ی ستاد پروازهای اربعین 1401 با حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران صنعت حمل و نقل هوایی اشاره کرد و گفت: در این جلسه برنامه ریزی به موقع به منظور انجام پروازهای ایمن و راحت در ایام اربعین توسط شرکت های هواپیمایی مورد تاکید قرار گرفت.

  وی با بیان اینکه پروازهای اربعین امسال از 22 فرودگاه داخلی به مقاصد نجف و بغداد انجام خواهد شد، افزود: همچنین پروازهای عتبات از فرودگاه امام (ره) از ترمینال سلام انجام خواهد شد.

  رضوی بالا بودن درجه حرارت، گرد و غبار و قرار داشتن در پیک پایانی سفرهای تابستانی را از جمله محدودیت های انجام پروازهای اربعین امسال برشمرد و گفت: از شرکت های هواپیمایی خواسته شده است با توجه به محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات پروازهای اربعین از 20 شهریور

آغاز عملیات پروازهای اربعین از 20 شهریور