مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-13اقتصادي

کاهش 40درصدی قتل در نیشابور


فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: آمار قتل در نیشابور نسبت به سال گذشته 40درصد کاهش یافته است و تمامی متهمان به قتل نیز دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، علیرضا حسینعلی زاده ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات نیروی انتظامی نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: آمار قتل نسبت به سال گذشته 40درصد کاهش یافت و در همه این موارد متهمان دستگیرشده اند.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور بابیان این که طی این مدت میزان سرقت 24درصد، سرقت های مهم 6درصد و سرقت های خرد 14درصد افزایش یافته است، ادامه داد: امسال برای پنجمین سال متوالی آمار تصادفات منجر به فوت درون و برون شهری در نیشابور کاهش یافته است.

   حسینعلی زاده با اذعان به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 4 مورد قتل در نیشابور به وقوع پیوست و طی این مدت میزان کشفیات مواد مخدر  45درصد کاهش یافته، ابراز کرد: تاکنون 30میلیارد تومان برای راه اندازی مرکز آموزش سربازی نیروی انتظامی در نیشابور هزینه و این مرکز راه اندازی شده و زیرساخت های لازم برای پذیرش 2هزار و 500 سرباز فراهم شده است.

  وی تأکید کرد: از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته باوجود افزایش 40 درصدی ترددهای برون شهری، شاهد کاهش 12 درصدی آمار جان باختگان حوادث ترافیکی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40درصدی قتل در نیشابور

کاهش 40درصدی قتل در نیشابور