مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 19:422022-08-13سياسي

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دشمنان روی قدرت بازدارندگی ایران حساب باز کرده اند


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمنان روی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در جنگ سخت حساب زیادی باز کردند و در غیر این صورت ساعتی صبر نمی کردند و حرکت هایی انجام می دادند.

- به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در همایش روز خبرنگار و آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره های رسانه ای سال ،سپاه به نقش خبرنگاران و رسانه ها در پیروزی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رسانه ها و خبرنگاران در دفاع از حرم میدان داری و پرچم داری کردند و سهم زیادی در شکست داعش پلید و افول قدرت پوشالی آمریکا و رژیم پلید و کودک کش صهیونیستی دارند.

وی افزود: اگر دفاع مقدس هشت سال زمان برد، کار و رسالت رسانه هشت ساله نیست و کار خبرنگاران با پایان کار داعش و رژیم خبیث صهیونیستی نیز پایان نمی یابد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را به دنیا صادر و ترویج و تثبیت کنیم، تصریح کرد: آنچه که باعث شد جبهه عاشورای حسینی ماندگار شود، رسالت پیام رسانی بود و اگر رسالت زینبی نبود، این واقعه فراموش و تحریف می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دشمنان روی قدرت بازدارندگی ایران حساب باز کرده اند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دشمنان روی قدرت بازدارندگی ایران حساب باز کرده اند