مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 07:372022-08-14اقتصادي

اجرای 33 پروژه در شهرک های صنعتی کردستان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: هر چند بخش های کشاورزی و گردشگری محوریت اقتصاد استان را تشکیل می دهند ولی تقویت هر یک از این بخش ها با نگاه به توسعه زنجیره ارزش و فراوری همراه با صنایع کوچک امکان پذیر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، احمد خسروی صبح امروز در نشست با معاون اقتصادی استاندار کردستان با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی کردستان چندین برنامه شاخص در راستای توسعه صنعتی استان دارد، اظهار کرد: علی رغم اینکه، شهرک های کردستان 3 سال است در مبحث اعتبارات عمرانی دارای تخصیص درحدصفر بوده ولی خوشبختانه در زمینه شهرک سازی جزو استان های برتر کشور است، وبا وجود همه این مشکلات و کمبود تخصیص، این شرکت توانسته یک هزار و 580 میلیارد ریال طی سال های 1398، 1399 و 1400 در استان پروژه زیرساختی اجرا نماید و در سال جاری هم 33 پروژه را در دست اجرا داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان خاطرنشان کرد: تنها مشکل پیش روی شرکت شهرک های صنعتی استان مشکلات اعتباری نیست و بعضا عدم هماهنگی و همکاری مناسب بدنه کارشناسی بعضی از ادارات منجر به مشکلات و کندی کار برای ما شده است.

وی با اشاره به اینکه شاخص میانگین سرانه زمین صنعتی در کشور 18 مترمربع و در کردستان حدود 9 مترمربع است، یادآور شد: یکی از گلایه مندی ها، که مشکل اساسی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 33 پروژه در شهرک های صنعتی کردستان

اجرای 33 پروژه در شهرک های صنعتی کردستان