مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-14حوادث

بی احتیاطی باز هم حادثه آفرید/ جسد مرد کرجی در سد زیاران کشف شد


فرماندار شهرستان آبیک جزییات غرق شدن و کشف جسد مرد غرق شده در سد زیاران را تشریح کرد.

- حامد فتوحی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین به تشریح غرق شدن مرد 41 ساله ای در رودخانه خوزنان از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک پرداخت و گفت: این فرد که دیروز جمعه 21 مرداد ساعت 9 صبح به همراه خانواده اش از کرج برای تفریح در روستای خوزنان رفته بود پس از حضور در کنار رودخانه این روستا، پایش را روی جایی که علف بود، می گذارد غافل از اینکه زیر این علف خالی بوده متاسفانه زیر  پایش خالی شده و داخل رودخانه می افتد.

  وی افزود: به محض گزارش این حادثه،  بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک به همراه مسئولان در محل حضور می یابند و عوامل امدادی هلال احمر و آتش نشانی در مسیر رودخانه اقدام به یافتن فرد غرق شده می کنند اما موفق به کشف جسد نمی شوند.

  فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: از طریق دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و مسئولان اداره منابع امور آب شهرستان شب گذشته نسبت به بستن سد زیاران اقدام شد.

  فتوحی افزود:  از ساعت 4 بامداد امروز تمام تیمهای امدادی برای یافتن جسد فرد غرق شده در محل حاضر شدند و سه غواص هم حضور داشت که برای حضور سه غواص دیگر از آتش نشانی شهرداری قزوین و هلال احمر قزوین هماهنگ کردم و حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احتیاطی باز هم حادثه آفرید/ جسد مرد کرجی در سد زیاران کشف شد

بی احتیاطی باز هم حادثه آفرید/ جسد مرد کرجی در سد زیاران کشف شد