مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-14اقتصادي

کیفیت «آب آبیک» تا یک ماه آینده به تعادل و ثبات لازم می رسد


با توجه به تدریجی بودن فرایند ورود آب سد طالقان به شبکه آبرسانی و مرحله به مرحله شدن یکنواختی آب در شهر آبیک، تا یک ماه آینده وضعیت کیفیت آب شرب به وضعیت عادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، هفت روزی است که آب سد طالقان وارد شبکه آبرسانی شهر آبیک شده و مردم پس از حدود 16 سال از این آب این سد بهره مند شده اند.

  پس از این اتفاق مبارک و شیرین شدن کام مردم آبیک با آب سد طالقان، شهروندان سوالاتی مبنی بر دلیل ایجاد شکستگی ها و زمان ثبات  کیفیت آب سد طالقان به خبرنگار فارس مطرح کرده اند که پیگیری لازم صورت گرفت.

اسماعیل رحیمی مدیر آبفای شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به سوالات مطروحه از سوی شهروندان  اظهار کرد: با توجه به اینکه جریان شبکه آبرسانی شهر آبیک به دلیل ورود آب سد طالقان تغییر یافته، در کیفیت آب تعادل وجود ندارد و فرایند ورود آب به شهر آبیک تدریجی و مرحله به مرحله است و یکنواختی آن مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد.

  وی افزود: روزانه توسط تیم های شبکه بهداشت و درمان و مرکز پایش و نظارت بر آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان آبیک، آب ورودی از سد طالقان به شبکه آبرسانی مورد آزمایش، برای تعادل بخشی کیفیت آب در شبکه بررسی و نمونه برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت «آب آبیک» تا یک ماه آینده به تعادل و ثبات لازم می رسد

کیفیت «آب آبیک» تا یک ماه آینده به تعادل و ثبات لازم می رسد