مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-14فرهنگي

خشم رسانه های بیگانه از تحلیل واقع گرایانه یک بازیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگویی تصویری گفته است: حذف سه عامل خشونت، سکس و الکل در دهه های 60 و 70 باعث افتخار و رشد سینمای ما شد و روابط انسانی، - تحلیل سینمایی یک بازیگر سینما و تلویزیون ایران مبنی بر این که حذف موضوعات غیرانسانی و ضداخلاقی به سینمای ایران رشد و تشخص داد، موجب شد تا از سوی رسانه های بیگانه متهم به حمایت از سانسور و سرکوب و جنایت شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگویی تصویری گفته است: حذف سه عامل خشونت، سکس و الکل در دهه های 60 و 70 باعث افتخار و رشد سینمای ما شد و روابط انسانی، فرهنگ، شعور و هویت جایگزین این سه عامل شد و سینمای ما به عنوان سینمای ایران در جهان شناخته شد.

این اظهارنظر معتمدآریا، بدیهی و اظهرمن الشمس است.

حتی آمار ها نشان می دهد که بالاترین آمار فروش در تاریخ سینمای ایران مربوط به اواخر دهه 60 و اوائل دهه 70 است و برخلاف سینمای طاغوت، سینمای جمهوری اسلامی در جهان هم شناخته شده و صاحب اعتبار و احترام شد.

هر چند که بازگشت دوباره فیلمفارسی و ولنگاری فرهنگی که سوغات دولت موسوم به اصلاحات بود، موجب افت سینمای ایران در همه زمینه ها حتی در جذب مخاطب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم رسانه های بیگانه از تحلیل واقع گرایانه یک بازیگر

خشم رسانه های بیگانه از تحلیل واقع گرایانه یک بازیگر