مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-14اقتصادي

تشکیل 122 پرونده قاچاق کالا در گیلان


مدیرکل سازمان صمت گیلان با اشاره به تشکیل بیش از 100 پرونده قاچاق کالا در گیلان از ابتدای سال تاکنون گفت: با تلاش های صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون 122 پرونده قاچاق کالا در گیلان به ارزش 105 میلیارد ریال تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق یکی از اهداف سازمان صمت در استان گیلان است، اظهار کرد: همواره بعد از التهابات بازار عده ای از سودجویان به دنبال قاچاق و سوءاستفاده از شرایط موجود هستند لذا سازمان صمت از تمام امکانات خود برای مبارزه با قاچاق استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به تشکیل بیش از 100 پرونده قاچاق کالا در گیلان از ابتدای سال تاکنون افزود: با تلاش های صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون 122 پرونده قاچاق کالا در گیلان  به ارزش 105 میلیارد ریال تشکیل شده است.

مدیرکل سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم توجه به برخورد جدی با قاچاق در استان گیلان بیان کرد: بر اساس آمار در سال جدید پنج هزار و 46 مورد بازرسی در استان انجام شده است که این بازرسی ها منجر به تشکیل 122 پرونده قاچاق کالا شده است.

پورحیدری داشتن کد رهگیری و شناسه کالا را یک اصل در تولید کالا دانست و افزود: هر کالای بدون کد رهگیری و شناسه کالا در بازار به عنوان کالای قاچاق محسوب و جمع آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 122 پرونده قاچاق کالا در گیلان

تشکیل 122 پرونده قاچاق کالا در گیلان