مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-14سياسي

رییس کل دادگستری فارس: اهداف سند تحول قضایی تا یک سال آینده در فارس تحقق می یابد


عملکرد ما در راستای تحقق سند تحول قوه قضاییه مطلوب است و امیدوارم تا تیرماه 1402 همه اهداف این سند در مجموعه قضایی فارس محقق شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در همایش فصلی رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان فارس با اشاره به بررسی و سنجش آمار عملکردی 47 حوزه قضایی فارس گفت: عملکرد استان فارس در پیشرفت اهداف تعیین شده در سند تحول قوه قضاییه طی پنج ماه ابتدایی سال جاری، در وضعیت مطلوبی است که این امر حکایت از فعالیت و تلاش مضاعف و انسجام همه مجموعه است.

وی گفت: عملکرد دادگستری استان فارس در همه زمینه ها از جمله رسیدگی به پرونده های قضایی، کاهش جمعیت کیفری، پیشگیری از وقوع جرم، حمایت از تولید و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، حفظ و صیانت از حقوق عامه، کاهش اطاله دادرسی و مختومه شدن پرونده های مسن، اتقان آرای قضایی، اجرای احکام قضایی و استفاده از ظرفیت توسعه حل اختلاف و داوری مناسب است.

حجت الاسلام موسوی به حساسیت اجرای سند تحول قضایی و تأکیدات رییس قوه قضاییه در این راستا اشاره و اضافه کرد: برای تحقق و اجرای سند تحول قوه قضاییه باید گزارشات لازم از سوی حوزه های قضایی تهیه و میزان پیشرفت اقدامات انجام شده مشخص شود و امیدواریم دادگستری فارس تا تیرماه 1402 به همه اهداف مدنظر سند تحول قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری فارس: اهداف سند تحول قضایی تا یک سال آینده در فارس تحقق می یابد

رییس کل دادگستری فارس: اهداف سند تحول قضایی تا یک سال آینده در فارس تحقق می یابد