مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:172022-08-14سياسي

رییس کل دادگستری سمنان: حوائج قانونی مراجعان به موقع بررسی شود


دستگاه قضایی ملجأ و پناهگاه امن و امین مردم است و زیبنده نیست حوائج قانونی مراجعان به موقع بررسی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در ادامه بازدیدهای دوره ای از حوزه های قضایی استان سمنان به صورت سرزده در حوزه های قضایی میامی و بیارجمند حاضر شد و از تمامی شعب و دفاتر آن مراجع قضایی بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار کرد: در راستای اجرای مأموریت های سند تحول و تعالی قضایی سال 1401 و به منظور نظارت ویژه بر نحوه خدمت رسانی به مراجعان، به صورت غیررسمی از حوزه های قضایی سراسر استان سمنان بازدید انجام می شود تا به صورت سرزده حُسن اجرای امور و حفظ کرامت مراجعان مشاهده و بررسی شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان به نتایج حاصل از این بازدید اشاره کرد و افزود: پیگیری روند رسیدگی، نظم و دقت در حفظ و نگهداری پرونده ها در شعب، انجام به موقع دستورات قضایی، بررسی دلایل موجودی شعب و همچنین رسیدگی توأم با سرعت و دقت در پرونده های مهم و کثیرالاصحاب مورد تأکید قرار گرفت.

عبداللهی ادامه داد: در گفت وگوی چهره به چهره با کارکنان قضایی و اداری آن حوزه های قضایی اهتمام جدی به کاهش موجودی شعب، ارتقای کیفیت در خدمت رسانی به مردم و اصلاح روابط بین طرفین دعوی با ارجاع پرونده ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری سمنان: حوائج قانونی مراجعان به موقع بررسی شود

رییس کل دادگستری سمنان: حوائج قانونی مراجعان به موقع بررسی شود