مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-14اقتصادي

پتروشیمی خراسان از پساب بجنورد به دلیل ایجاد هزینه استفاده نمی کند


حسین اکبری، فعال رسانه ای بجنوردی در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حواشی استفاده از پساب بجنورد برای استفاده در پتروشیمی خراسان گفت: - فعال رسانه ای بجنوردی گفت: پتروشیمی اکنون از آب رایگان استفاده می کند، اما برای استفاده از پساب باید هزینه ای به آبفا استان پرداخت کند.

این مسئله را می توان عامل اصلی عدم پیشرفت پروژه دانست.

حسین اکبری، فعال رسانه ای بجنوردی در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حواشی استفاده از پساب بجنورد برای استفاده در پتروشیمی خراسان گفت: سالهاست مسئله استفاده پتروشیمی خراسان از آب باکیفیت چاه های آهکی خبرساز است، اما این مجموعه هیچ گاه زیر بار تغییر ساختار و استفاده از پساب بجنورد نرفته است.

اکبری توضیح داد: ماجرا از آن قرار است که پتروشمی خراسان طی 6 ماه از سال آب مورد نیاز خود را از رودخانه و 6 ماه سال از چاه های آهکی که دارای آب با کیفیت است استفاده می کند؛ اما این ماجرا زمانی جالب تر می شود که پساب بجنورد که مناسب برای استفاده صنایع است بدون استفاده رها می شود.

فعال رسانه ای بجنوردی بیان کرد: سال ها این ماجرا بین دستگاه ها کش و قوس یافت تا اینکه رییس جمهور در سفر به خراسان شمالی و بازدید از پتروشیمی، دستور جایگزینی پساب به جای آب با کیفیت صادر شد؛ ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی خراسان از پساب بجنورد به دلیل ایجاد هزینه استفاده نمی کند

پتروشیمی خراسان از پساب بجنورد به دلیل ایجاد هزینه استفاده نمی کند