مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-14ورزشي

ملوان میزبان استقلال در انزلی خواهد بود


رییس هیات فوتبال گیلان با بیان اینکه ورزشگاه انزلی در سال گذشته یکی از گزینه های میزبانی از فینال جام حذفی بوده، گفت: همه ارکان در استان گیلان پای کار هستند و جهادگونه مشغول آماده سازی بخش های مختلف ورزشگاه هستند تا در انزلی از تیم استقلال میزبانی کنیم.

- به خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال ملوان در شرایطی در هفته دوم لیگ برتر باید از استقلال میزبانی کند که از دید سازمان لیگ فوتبال، ورزشگاه تختی انزلی هنوز نقص هایی دارد و آماده پذیرایی از این مسابقه حساس نیست.

  تلاش های مقامات استانی گیلان و همچنین شهری انزلی برای آماده شدن ورزشگاه انزلی از مدت ها قبل شروع شده و ادامه دارد اما هنوز سازمان لیگ به طور رسمی میزبان دیدار ملوان و استقلال را اعلام نکرده، با این حال مقامات استانی گیلان در صدد هستند تا هرطور شده این بازی در انزلی برگزار شود.

  رییس هیات فوتبال گیلان با اشاره به این موضوع اظهار کرد: همه ورزشگاه های ایران نقص هایی دارند و هیچ ورزشگاهی در کشور ما بدون ایراد نیست، با این حال شاهد برگزاری بازی ها هستیم و از طرف دیگر در سال گذشته، ملوان در همین ورزشگاه میزبانی کرده، چطور می شود گفت این ورزشگاه امکان میزبانی ندارد؟  قربانعلی الماسخاله با اشاره به وضعیت استادیوم انزلی افزود: ورزشگاه انزلی در سال گذشته یکی از گزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان میزبان استقلال در انزلی خواهد بود

ملوان میزبان استقلال در انزلی خواهد بود