مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-14فرهنگي

هنرمند شاهرودی مدیر دپارتمان دانشکده بین المللی ابن سینا گرجستان شد


«مهدی یارمحمدی»، هنرمند فیلم ساز شاهرودی در گرجستان درخشید و به عنوان مدیر دپارتمان هنر دانشکده بین المللی ابن سینا این کشور منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، مهدی یارمحمدی ، هنرمند فیلم ساز شاهرودی دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی و دانشجوی دوره روزانه دکتری تخصصی پژوهش هنر است.

این هنرمند مؤسس جشنواره بین المللی فیلم مستقل تجربه گرای خورشید است و از سال 1390 تا کنون دبیری هفت دوره این جشنواره را برعهده داشت.

وی از سال 1397 به عضویت سازمان بین المللی توسعه سینمای آسیا و اقیانوسیه (نتپک) درآمده است.

پژوهش و فعالیت در زمینه مطالعات بین رشته ای هنرهای نمایشی، پرفورمنس آرت، سینما، نسبیت و پدیدارشناختی علاقه ویژه هنرمند شاهرودی است و در تلاش است از طریق پیوند این حوزه ها نتایج مطالعات، تجربیات، اندیشه ها و پژوهش های خود را در مسیر خلق آثار مستقل و تجربه گرای هنری و تبدیل آن ها به هنر مؤلف، اندیشه ورز و خلاق ارائه دهد.

یارمحمدی در دو سال گذشته، دو کتاب با عنوان های مواجهه پدیدارشناسانه نسبیت و نقطه دید در روایت و ریتم صفر حلاج بر دار را با همکاری نشر نهر به چاپ رسانده است.

همچنین مقاله ای با عنوان تحلیل تطبیقی ساحت اناالحق منصور حلاج و مراسم اعدام او و پرفورمنس ریتم صفر ماریانا آبراموویچ از منظر پدیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند شاهرودی مدیر دپارتمان دانشکده بین المللی ابن سینا گرجستان شد

هنرمند شاهرودی مدیر دپارتمان دانشکده بین المللی ابن سینا گرجستان شد