مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-14سياسي

شهدای مدافع حرم مانع دگرگونی جغرافیای ایران و منطقه شدند


بسیج طلاب و روحانیون استان یزد در بیانیه ای بی حرمتی به شهدای مدافع حرم را محکوم کرد و گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند قطعاً جغرافیای ایران و منطقه دگرگون می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، در پی بی حرمتی سران فتنه به شهدای مدافع حرم و شهید همدانی، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام، اظهار کرد: سواری بر مرکب لجاجت، نفاق و پشت پا زدن به قانون و اخلاق، کار دست سران فتنه داد و آن ها را به ایستگاه پایانی رساند.

بیانیه سراسر تناقض و سرشار از الفاظ سخیف و غیراخلاقی منسوب به یکی از سران فتنه، شأنیت پاسخ دهی ندارد، اما از آن جهت که ممکن است موجب تشویش اذهان عمومی شود، نکاتی را یاد آور می شود.

در بخشی از این بیانیه آمده: دعای مردم داری و دفاع از حق مردم، برای کسی که بیشترین ظلم را در حق مردم روا داشت و بر خلاف نظر اکثریت؛ طغیان کرد و آن را نپذیرفت، بهترین شاهد بر نفاق و دروغگویی گوینده است.

 ادعای دوستی و برادری برای مردم منطقه از جانب کسی که بهترین دوستان مردم منطقه (حزب الله لبنان و مدافعان حرم) را به باد تهمت و تمسخر می گیرد، شاهد دیگری بر دو رویی و بازی سیاسی صادر کننده بیانیه است که اهداف دیگری را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم مانع دگرگونی جغرافیای ایران و منطقه شدند

شهدای مدافع حرم مانع دگرگونی جغرافیای ایران و منطقه شدند