مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-14سياسي

نصب 50 دوربین پایش تصویری شهر ساوه تا پایان سال


در راستای هوشمندسازی مدیریت شهری تا پایان سال 50 دوربین در راستای ارتقای امنیت شهر در نقاط مختلف فعال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، امیررضا یوسفیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ماهیت کار شهرداری بر اساس قانون و قانون مداری است اظهار کرد: مصوبات شهری حاصل خرد جمعی اعضای شورای شهر و مدیران شهری است و همه مصوبات با پیوست های گوناگون و با رعایت قانون و نیازسنجی انجام می شود.

وی با بیان اینکه ساوه به خاطر هم جواری با شهرهای بزرگ و صنعتی بودن آن با مهاجرت بالایی روبروست افزود: در شهر ساوه تقاضا در همه زمینه ها بیشتر از عرضه است لذا مدیریت این شهر با چالش های متفاوتی روبروست.

شهردار ساوه با اشاره به وجود بیش از 20 سکونتگاه غیررسمی در ساوه گفت: مطالعات بازآفرینی شهری با بهره گیری از توان کارشناسی اساتید دانشگاهی آغاز شده است که امیدواریم مشکلات این حوزه را با برنامه ریزی دقیق رفع کنیم.

یوسفیان در ادامه با بیان اینکه بیشتر از 4 سال بود که قیر یارانه ای به دلیل جابجایی سهمیه دولتی به ساوه تخصیص نیافته بود گفت: علیرغم اینکه هنوز سهمیه قیر برای ساوه قفل است توانستیم با رایزنی انجام شده بیش از یک هزار تن قیر برای ساوه به صورت یارانه ای دریافت کنیم که با این سهمیه در بیش از 40 خیابان روکش آسفالت انجام شد و 36


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 50 دوربین پایش تصویری شهر ساوه تا پایان سال

نصب 50 دوربین پایش تصویری شهر ساوه تا پایان سال