مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-14حوادث

پلیس دزفول با یک تیر 2 مرد مسلح را زد!


فرمانده پلیس دزفول از مجروح و زمین گیرشدن دو سارق مسلح و زورگیر، به ضرب گلوله پلیس با مجموع 16 فقره کشف در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایمنا، سرهنگ روح الله گراوندی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره زورگیری، سرقت منزل و خودرو در سطح شهرستان دزفول و نارضایتی مال باختگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأمورین کلانتری 19 دزفول با گشت زنی هدفمند سارق زورگیر تحت تعقیب را در حین جرم مشاهده کردند و متهم به محض روییت پلیس مبادرت به درگیری با مأموران کرد و مأموران با شلیک گلوله وی را مجروح و دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی موفق به شناسایی یک سارق مسلح و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری وی در مخفیگاهش شدند.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه و آلات سرقت، اضافه کرد: متهمان در تحقیقات پلیس در مجموع به 16 فقره سرقت مسلحانه و زورگیری در سطح شهرستان دزفول معترف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند.

تأمین امنیت مردم شریف دزفول خط قرمز پلیس است و بدون اغماض با مجرمین، برخورد قاطع صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس دزفول با یک تیر 2 مرد مسلح را زد!

پلیس دزفول با یک تیر 2 مرد مسلح را زد!