مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-14سياسي

مشکلات خبرنگاران با تعامل بین دستگاه ها قابل حل است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مشکلات مربوط به حقوق، بیمه، مسکن، بهداشت و درمان خبرنگاران با تعامل دستگاه ها و حمایت مادی از این قشر قابل حل و فصل است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز با حضور در خبرگزاری فارس به مناسبت روز خبرنگار، ضمن گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اتفاق خوبی که امسال به مناسبت روز خبرنگار رقم خواهد خورد، برگزاری مراسم مشترک روز خبرنگار با مشارکت استانداری، ارشاد، شهرداری و سپاه و دیگر دستگاه ها است که قرار است مراسمی با حضور تمامی اصحاب رسانه و اعضای شورای اداری و شورای تامین استان در 26 مردادماه برگزار شود.

وی تصریح کرد: با وجود اختلاف سلیقه هایی که گاها برخی دستگاه ها و مسوولان ممکن است داشته باشند، اما در بحث خبر و رسانه از آنها خواسته ایم این اختلاف سلیقه ها را که حتی می تواند موجبات رشد را فراهم کند، کنار گذاشته و برای حمایت از اصحاب رسانه پای کار بیایند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه یکی از چالش های خبرنگاران در بحث حمایت های مادی از جمله مشکلات زیرساختی، معیشتی و مسکن است، گفت: این مشکلات در استان با تعامل و هم افزایی قابل حل شدن است که می طلبد مسوولان برای رفع چالش این قشر زحمتکش پای کار آمده و با تعامل در راستای رفع این مشکلات بکوشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات خبرنگاران با تعامل بین دستگاه ها قابل حل است

مشکلات خبرنگاران با تعامل بین دستگاه ها قابل حل است