مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 16:372022-08-14اقتصادي

4 کشتی مسافران جام جهانی را در مسیر بوشهر-دوحه جا به جا می کنند


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از جا به جایی مسافران جام جهانی قطر توسط 2 شناور رو-رو پسنجر و 2 کشتی کروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فرایند احداث زیرساخت های لازم به منظور انجام ترددهای دریایی از بوشهر به دوحه با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا است که پیش بینی شده تا پیش از جام جهانی آماده بهره برداری شوند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: 2 شناور رو-رو پسنجر و 2 کشتی کروز داوطلب فعالیت در مسیر بوشهر-دوحه برای جابه جایی مسافران جام جهانی 2022 فوتبال در قطر شدند.

وی با اشاره به عملیات لایروبی پایانه مسافری به منظور تسهیل در تردد شناورها، گفت: مرداد سال جاری، پاکات مناقصه بهینه سازی سالن مسافری بندر بوشهر بازگشایی می شود که پس از انتخاب پیمانکار فعالیت این بخش به صورت سه شیفته انجام خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی بخش خصوصی و مالکان شناورها به منظور همکاری های دریایی و بندری در جریان برگزاری جام جهانی قطر صورت گرفته است که این استقبال چشمگیر منجر به عزم جدی برای بهره برداری هر چه سریع تر از زیرساخت های موردنیاز تردد دریایی از جمله پایانه بین المللی مسافربری دریایی بندر بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کشتی مسافران جام جهانی را در مسیر بوشهر-دوحه جا به جا می کنند

4 کشتی مسافران جام جهانی را در مسیر بوشهر-دوحه جا به جا می کنند