مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 16:472022-08-14سياسي

جلوگیری از بیکاری 3 هزار کارگر در کرمان با مداخله دستگاه قضا


با رفع مشکلات و موانع تولید در مجموعه های صنعتی و معدنی و تولیدی در استان کرمان، 3 هزار و 400 نفر امسال به اشتغال در کارخانه های تولیدی برگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در ادامه سفر خود به این شهرستان ضمن دیدار با کارگران شرکت های فولادی اظهار داشت: این واحدهای معدنی و صنعتی تهدیدها و تحریم های دشمنان  را به فرصت تبدبل کردند و خودکفایی و بومی سازی مهمترین نتایج فرصت های ناشی از تحریم ها شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: باید بروکراسی های اداری و ناهماهنگی های سازمان ها و ادارات کم شود و نباشد تا تولید در صنایع به همراه اشتغال شتاب بیشتری بگیرد و اقتصاد فلج جامعه را نجات دهد .

حمیدی گفت: شهرستان سیرجان ظرفیت های بالایی در اشتغال و تولید و حتی توسعه استان و کشوردارد و باید این توسعه بیشتر شود و امروزه ما در صنعت فولاد در دنیا حرف داریم و باید شمش فولاد تولید و صادر کنیم و هرگز خام فروشی نداشته باشیم.

وی افزود: قوه قضاییه استان کرمان در خدمت رفع موانع تولید و اشتغال است و ما طی چندین ماه گذشته 15 جلسه رفع مشکلات کارخانه های تولیدی و صنعتی را داشتیم که  60 پرونده اقتصادی را بررسی و رفع مشکل شد و مصوباتی گذراندیم که نتیجه اش بازگشت به اشتغال 3 هزار و 400 نفر و تولید و حتی افزایش تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از بیکاری 3 هزار کارگر در کرمان با مداخله دستگاه قضا

جلوگیری از بیکاری 3 هزار کارگر در کرمان با مداخله دستگاه قضا