مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-14اقتصادي

جزییات وام 50 میلیون تومانی خبرنگاران


بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت صمت، بانک ها و تولیدکنندگان، قرار شده وزارت ارشاد اسامی خبرنگارانی که در سامانه معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه عضو هستند را به وزارت صمت اعلام کند تا آنها در قالب این تفاهم نامه از بانک ها وام 50 میلیون تومانی برای .

- بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت صمت، بانک ها و تولیدکنندگان، قرار شده وزارت ارشاد اسامی خبرنگارانی که در سامانه معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه عضو هستند را به وزارت صمت اعلام کند تا آنها در قالب این تفاهم نامه از بانک ها وام 50 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی ایرانی دریافت کنند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با بیان اینکه وام 50 میلیون تومانی خبرنگاران با 18 درصد سود و یک ضامن پرداخت خواهد شد، گفت که قرار است در گام بعدی وام 50 میلیون تومانی لوازم خانگی ایرانی به 200 هزار زوج در قالب جهیزیه هم تعلق گیرد.

  امید قالیباف در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات تخصیص وام 50 میلیون تومانی به خبرنگاران گفت: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت صمت، بانک ها و تولیدکنندگان، قرار شده وزارت ارشاد اسامی خبرنگارانی که در سامانه معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه عضو هستند را به وزارت صمت اعلام کند تا آنها در قالب این تفاهم نامه از بانک ها وام 50 میلیون تومانی برای خرید لوازم خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات وام 50 میلیون تومانی خبرنگاران

جزییات وام 50 میلیون تومانی خبرنگاران