مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 23:022022-08-14ورزشي

باید ها و نباید های صدا زدن همسر


یکی از ویژگی هایی که باعث می شود جریان زندگی مشترک زیباتر شود.

تمرین کردن راه های متفاوت توجه به همسر است.

یکی از قشنگ ترین راه های توجه به همسر ، - گروه زندگی- زینب نادعلی : یک بار به همسرم گفتم عزیزم و تا یک ماه سوژه فامیل شدم.

بعد از این اسم کوچکش را همینطور صدا می زنم! پیشوند آقا هم که اصلا نمی گذارم خدا نکند از دهنم در بیاید و در جمع، یک آقا امیر بگویم! آن وقت خانم های دیگر چنان چپ چپ نگاهم می کنند که باید بیایی و ببینی، چه برسد به عزیزم گفتن و امیر جانم! اوایل توجهی نداشتم اما از بس کنایه شنیدم که بی خیال کلمات محبت آمیز و به قول اطرافیانم این لوس بازی ها شدم! عادت کردم دیگر در خانه هم همان امیر صدایش می زنم.

آن هم از همان اول من را همانطور ساده صدا می زند.

  یا در جمع اصلا خطابم نمی کند و حرفش را بی مقدمه می گوید  یا می گوید خانم! دلم می خواست یک بار اسم کوچکم را هم اضافه کند و بگوید مرضیه خانم! یا یک بار صدایش که می زنم بگوید جانم! اما می گوید خجالت می کشم.

کسی در خانواده ما در جمع به همسرش نگفته عزیزم یا جانم که حالا من دومی اش باشم! شاید چیز کوچکی به نظر برسد اما هر بار که زوجی همدیگر را با عزیزم و جانم صدا می زنند توی دلم یک حسرت بزرگ پیدا می شود! این ها گفته های خانمی است که کمتر از 4 سال از زندگی مشترکش گذشته اما همین موضوع کوچک چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ها و نباید های صدا زدن همسر

باید ها و نباید های صدا زدن همسر