مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-15سياسي

37 درصد جمعیت خراسان شمالی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به پوشش نسبتا زیاد جمعیت استان در قالب بیمه تامین اجتماعی گفت: در شهر بجنورد 40 درصد و در سطح استان 37 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

- سعید صدرمنش، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری فارس در بجنورد که به مناسبت بوده است.

وی با اشاره به پوشش نسبتا زیاد جمعیت استان در قالب بیمه تامین اجتماعی گفت: در شهر بجنورد 40 درصد و در سطح استان 37 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در اطلاع رسانی به افراد جامعه افزود: ما برای برطرف شدن برخی ابهامات در جامعه به رسانه ها نیاز داریم تا این ابهامات از طریق رسانه ها برطرف شود.

وی ادامه داد: رسانه ها در ایجاد انگیزه و امیدآفرینی نقش مهمی دارند و نشان دادن تجهیزات و امکانات جامعه و بخصوص در حوزه درمان موجب ایجاد انگیزه در مردم استان می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: حدود 98 درصد پزشکان با تامین اجتماعی قرارداد دارند و مردم به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از خدمات تامین اجتماعی بهره می برند.

صدرمنش با اعلام اینکه در سازمان تامین اجتماعی جهت توسعه درمان مستقیم یک سوم هزینه ها صرف درمان می شود، افزود: مابقی این هزینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 درصد جمعیت خراسان شمالی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

37 درصد جمعیت خراسان شمالی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند