مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-15پزشكي

فرهادی: اماکن دارای بلیت فروشی باید به سامانه ایران من متصل شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن فرهادی گفت: هر جا که بلیت فروشی انجام می شود، باید به سامانه ایران من متصل باشد تا بتوان بر رعایت پروتکل های بهداشتی، - معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، بر ضرورت اتصال تمامی مکان ها و مراکز دارای بلیت فروشی به سامانه ایران من تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن فرهادی گفت: هر جا که بلیت فروشی انجام می شود، باید به سامانه ایران من متصل باشد تا بتوان بر رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت جدی تری داشت.

وی با عنوان این مطلب که در حال حاضر این امکان برای سفر های هوایی، ریلی و زمینی فراهم شده است، افزود: در حال حاضر، فرودگاه ها، راه آهن و پایانه های مسافربری، به سامانه ایران من متصل هستند و بلیت فروشی به مسافران، طبق دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

فرهادی به مکان هایی که بلیت فروشی دارند، اما به سامانه ایران من متصل نیستند، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر، سینماها، سالن های تئاتر و کنسرت ها، به این سامانه وصل نیستند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، همچنین به برگزاری برخی مسابقات ورزشی که بدون بلیت فروشی انجام می شود، اشاره کرد و افزود: یک سری مسابقات ورزشی مثل والیبال، کشتی، دو و میدانی و…، بدون بلیت فروشی انجام می شود که به سامانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی: اماکن دارای بلیت فروشی باید به سامانه ایران من متصل شوند

فرهادی: اماکن دارای بلیت فروشی باید به سامانه ایران من متصل شوند