مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-15سياسي

تسلیت چهره ها و نهاد های قرآنی درپی درگذشت استاد شهیدی پور


درپی درگذشت استاد محمد رضا شهیدی پور استاد قرآن کریم، نهاد ها و چهره های مختلف قرآنی کشورمان در پیام هایی این ضایعه را جامعه قرآنی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس حجت الاسلام محمدرضا شهیدی پور استاد و پیشکسوت قرآن کریم روز گذشته بعد از تحمل یک دوره بیماری ریوی و مغزی دعوت حق را لبیک گفت.

درپی درگذشت این استاد قرآن کریم نهاد ها و چهره های مختلف قرآنی کشورمان در پیام هایی این ضایعه را جامعه قرآنی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

شورای عالی قرآن بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تأسف و تأثر، ضایعه ارتحال استاد پیشکسوت و متخلق قرآن، قرآن پژوه شهیر، حجت الاسلام محمدرضا شهیدی پور را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان و عموم قرآنیان کشور تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

مرحوم شهیدی پور از چهره های کم نظیر قرآنی کشور، از اساتید پرفروغ در بخش های علمی پژوهشی شورای عالی قرآن و مرکز طبع و نشر قرآن کریم، حافظ کل قرآن، داور بین المللی و صاحب تألیفات در زمینه علوم قرآن بودند که در طول حیات پربرکت خود خدمات ارزنده و ماندگاری را به ساحت مقدس قرآن ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت چهره ها و نهاد های قرآنی درپی درگذشت استاد شهیدی پور

تسلیت چهره ها و نهاد های قرآنی درپی درگذشت استاد شهیدی پور