مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-15بين الملل

پیشگویی یک مسافر زمان از اتفاقات آینده؛ فرار خوک زامبی و خلع جو بایدن


یک مدعی سفر در زمان که از آینده به زمان حال آمده نسبت به یک سری اتفاقات هولناک در آینده و به طور ویژه در ماه های پیش رو به انسان هشدار داده است.

- پیشگویی یک مسافر زمان از اتفاقات آینده؛ فرار خوک زامبی و خلع جو بایدن یک مدعی سفر در زمان که از آینده به زمان حال آمده نسبت به یک سری اتفاقات هولناک در آینده و به طور ویژه در ماه های پیش رو به انسان هشدار داده است.

یک کاربر تیک تاکی به نام @timevoyaging که خود را مسافر زمان می داند مدعی است که از سال 1906 آمده و ویدیویی را در حساب تیک تاکی خود منتشر کرده و از 5 اتفاق عجیب در آینده خبر داده و تاریخ دقیق آن ها را نیز مشخص کرده است.

از این حوادث ناگوار می توان به فرار یک خوک زامبی از آزمایشگاه و مبتلا کردن بسیاری از دیگر خوک ها اشاره کرد.

دیدار موجودات فضایی از زمین و پیدا کردن دنیایی مخفی در دل دنیای کنونی مان نیز از دیگر پیش بینی های این مسافر زمان از آینده است.

اما این کاربر تیک تاکی معتقد است که انسان وقتی کمی برای رویارویی دارد زیرا اولین اتفاق در ماه اکتبر جاری رخ خواهد داد و آخرین اتفاق نیز در ژانویه سال میلادی آینده.

وی که مدعی است از حدود 900 سال پیش آمده، بیش از 76,000 دنبال کننده دارد و معمولاً ویدیوهایی هشدار دهنده از اتفاقات آخرالزمانی در صفحه تیک تاک خود منتشر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگویی یک مسافر زمان از اتفاقات آینده؛ فرار خوک زامبی و خلع جو بایدن

پیشگویی یک مسافر زمان از اتفاقات آینده؛ فرار خوک زامبی و خلع جو بایدن