مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-15اقتصادي

حباب برنج ایرانی ترکید


دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت برنج ایرانی در بازار با کاهش 15 تا 25 هزار تومانی به 70 تا 110 هزار تومان کاهش یافته است و با توجه به ورود به فصل برداشت و افزایش تولید کاهش قیمت ها ادامه دارد.

- قاسمعلی حسنی دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: قیمت هرکیلوگرم برنج ایرانی حدود 15 هزار تومان کاهش یافته است و قیمت این محصول در روزهای آینده دوباره کاهش می یابد.

وی افزود: قیمت برنج ایرانی در زمان حاضر 70 تا 110 هزار تومان به فروش می رسد که با توجه به افزایش تولید برنج در سال جاری و وجود حجم زیادی برنج در انبارها پیش بینی ادامه کاهش قیمت وجود دارد.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی ادامه داد: هرساله به مدت 5 ماه (ایام برداشت محصول) واردات برنج خارجی برای حمایت از برنج ایرانی ممنوع می شد که عدم اعمال ممنوعیت در سال جاری و عرضه بیشتر این محصول در بازار به روند کاهش قیمت برنج کمک کرد و از سودجویی ها جلوگیری به عمل آورد.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر با توجه به اینکه برنج ایرانی قیمت بالایی دارد و سه برابر برنج خارجی است عملاً رقیبی برای برنج ایرانی حساب نمی شود.

افزایش قیمت امسال برنج غیرواقعی و در 100 سال گذشته بی سابقه بود حسنی گفت: افزایش قیمت برنج ایرانی در سال جاری در 100 سال اخیر بی سابقه بود و طبیعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حباب برنج ایرانی ترکید

حباب برنج ایرانی ترکید