مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-15بين الملل

ارتش نیوزیلند در انگلیس، به اوکراین آموزش می دهد


دولت نیوزیلند اعلام کرد در راستای کمک به اوکراین برای مقابله با روسیه، 120 نظامی خود را برای آموزش نیروهای اوکراینی به انگلیس می فرستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که فشارهای غرب علیه ویژه در یکی از چهار مرکز مخصوص آموزش نظامیان اوکراین در انگلیس برعهده خواهند داشت و نظامیان نیوزیلندی به اوکراین سفر نخواهند کرد.

یاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند با برگزاری یک نشست خبری ضمن اعلام خبر اعزام 120 نیروی نظامی این کشور به انگلیس برای آموزش دادن به ارتش اوکراین توضیحاتی داد.

او گفت: ما به طور شفاف اعلام کرده ایم که حمله آشکار به حاکمیت یک کشور و در پی آن از دست دادن جان بی گناهان اشتباه و غیرقابل تحمل است.

محکوم کردن ما فراتر از الفاظ و شامل حمایت حیاتی خواهد بود .

نخست وزیر نیوزیلند البته این را هم بار دیگر تکرار کرد که نظامیان این کشور حوزه اقیانوس آرام در جنگ اوکراین حضور میدانی نداشته اند و در این جنگ حضور نخواهند داشت.

اعلام اعزام 120 نیروی نظامی نیوزیلند به انگلیس به منظور تعلیم ارتش اوکراین در شرایطی انجام شده که پیش از این در ماه می 30 نیروی نظامی نیوزیلند حملات خمپاره ای و توپخانه ای را به اوکراینی ها آموزش داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش نیوزیلند در انگلیس، به اوکراین آموزش می دهد

ارتش نیوزیلند در انگلیس، به اوکراین آموزش می دهد