مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-15حوادث

کاهش 8درصدی فوتی های حوادث رانندگی در مازندران// فوری فوری


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت : در 4 ماه نخست امسال 191 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد کاهش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران، گفت : در 4 ماه نخست امسال 191 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند شدند که این  رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد کاهش داشت.

وی افزود : بر اساس آمارها، 148 نفر از تلفات تصادفات 4ماهه نخست امسال را مردان و 43 نفر را نیز زنان تشکیل دادند.

*آمل در رتبه اول حوادث مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: شهرستان های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب، آمل با 25 ، ساری  با 23 و بابل با 20 فوتی و کمترین آن شهرستان فریدونکنار با یک فوتی گزارش شده است.

*بیشترین فوتی ها در محور درون شهری عباسی تصریح کرد: از 191 کشته تصادفات 4 ماهه، 136 نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی (با کاهش 13  درصدی ) و 55 نفر در حوادث درون شهری، ( با افزایش 10 درصدی) گزارش شده است.

*افزایش 6درصدی مصدومان تصادفات رانندگی  وی یادآور شر: 4هزار و 461 نفر به دلیل مصدومیت ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6درصد رشد را نشان می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8درصدی فوتی های حوادث رانندگی در مازندران// فوری فوری

کاهش 8درصدی فوتی های حوادث رانندگی در مازندران// فوری فوری