مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-15حوادث

کاهش 8درصدی فوتی های حوادث رانندگی در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران، گفت : در 4 ماه نخست امسال 191 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند شدند که این  رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد کاهش داشت.

وی افزود : بر اساس آمارها، 148 نفر از تلفات تصادفات 4ماهه نخست امسال را مردان و 43 نفر را نیز زنان تشکیل دادند.

*آمل در رتبه اول حوادث مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: شهرستان های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب، آمل با 25 ، ساری  با 23 و بابل با 20 فوتی و کمترین آن شهرستان فریدونکنار با یک فوتی گزارش شده است.

*بیشترین فوتی ها در محور درون شهری عباسی تصریح کرد: از 191 کشته تصادفات 4 ماهه، 136 نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی (با کاهش 13  درصدی ) و 55 نفر در حوادث درون شهری، ( با افزایش 10 درصدی) گزارش شده است.

*افزایش 6درصدی مصدومان تصادفات رانندگی  وی یادآور شر: 4هزار و 461 نفر به دلیل مصدومیت ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6درصد رشد را نشان می دهد.

   مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت : با توجه به آغاز آخرین ماه تابستان و افزایش میزان تلفات جاده ای در شهریور هر سال، از هموطنان درخواست می شود با حفظ آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8درصدی فوتی های حوادث رانندگی در مازندران

کاهش 8درصدی فوتی های حوادث رانندگی در مازندران