مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-15سياسي

شورای ائتلاف: سکوت حامیان موسوی به معنی رضایت آنان از مواضع موسوی است


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای اظهار داشت: سکوت حامیان موسوی به معنی رضایت آنان از مواضع موسوی است.

آنها نمی توانند در تاریکخانه سکوت پنهان شوند و از کنار این رسوایی به سادگی بگذرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، اظهارات موهون میرحسین موسوی در یادداشت اخیرش را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: کیست که نداند هدف نهایی غرب از حضور در منطقه ما و حمایت از داعش، نابودی مقاومت و اجرای نقشه های شوم استکباری غرب در کشورهای اسلامی است؟ و کیست که نداند امروزه میرحسین موسوی، یعنی همان سوپرانقلابی دهه شصت به بلندگوی غرب سلطه جو و اسراییل غاصب و داعش خونخوار و سلطنت طلبان منفور مبدل شده است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: یک بار دیگر میرحسین موسوی در ایامی مقارن با عاشورای حسینی با انتشار نوشته ای تحت عنوان مقدمه ای بر ترجمه عربی بیانیه های جنبش سبز در مقابل باورهای دینی و انقلابی ملت ایران ایستاد و بغض و کینه دیرینه خود را نسبت به اصول و ارکان بنیادی انقلاب اسلامی نشان داد.

بار اول خرداد 88، موسوی در حالی که هنوز رای گیری انتخابات پایان نیافته بود خود را با اختلاف زیاد رییس جمهور خواند و با این قانون شکنی در برابر رای مردم ایستاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف: سکوت حامیان موسوی به معنی رضایت آنان از مواضع موسوی است

شورای ائتلاف: سکوت حامیان موسوی به معنی رضایت آنان از مواضع موسوی است