مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-15اقتصادي

نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان و خلاق در صنعت اسباب بازی


اسباب بازی یکی از حوزه هایی درآمدزا با گردش مالی قابل توجه است که برای جذابیت بیشتر نیاز به فناوری های به روز و بهره گیری از خلاقیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،به طورکلی فناوری های صنعت اسباب بازی را که برگرفته از زنجیره ارزش در این صنعت است را می توان در 4 بخش اصلی فناوری های طراحی، تولید، توزیع و ترویج تقسیم بندی کرد.

یک کسب وکار فعال در صنعت اسباب بازی ممکن است در یک یا چند بخش از این زنجیره ارزش فعال باشد.

صنعت اسباب بازی به عنوان یکی از قدیمی ترین صنایع در حوزه صنایع خلاق، امروزه درآمدی بیش از 90 میلیارد دلار در جهان دارد که در 10 سال اخیر روندی افزایشی را طی کرده است.

کسب وکارهای صنعت اسباب بازی در ایران غالباً چندین بخش از این زنجیره را در مجموعه خود گردآورده اند؛ البته که کسب وکارهایی نیز وجود دارند که کل فعالیت خود را معطوف به یک بخش کرده اند.

فناوری های صنعت اسباب بازی بخش فناوری های طراحی شامل تمامی دانش های فنی مورد نیاز برای طراحی اسباب بازی قبل از تولید نهایی آن به عنوان یک محصول قابل عرضه به مخاطب است.

این بخش فناوری هایی را شامل می شود که می تواند مستندات نرم و ســخت لازم را که توصیفگر تمامی ویژگی های فنی محصول نهایی باشد، به بخش تولید ارائه دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان و خلاق در صنعت اسباب بازی

نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان و خلاق در صنعت اسباب بازی