مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 12:572022-08-15اقتصادي

تبادلات بین المللی شرکت های دانش بنیان در حوزه ارزی تسهیل می شود


تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،تفاهم نامه همکاری مشترک میان و بازار متشکل از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

ایجاد سرفصل های جدید تسهیل گری علیرضا دلیری دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، با بیان اینکه هدف این تفاهم تسهیل گری و کمک به رفع دغدغه های ارزی شرکت های دانش بنیان است، گفت: می توان با افزودن سرفصل های جدید به سرفصل های 25گانه مصارف ارزی بانک مرکزی، به نحوه استفاده شرکت های دانش بنیان در تامین نیازهای ارزی و افزایش کارایی و اثر بخشی فعالیت این شرکت ها کمک کرد و با حمایت بانک مرکزی گام های مثبتی در این زمینه برداشت.

فرصت آفرینی در حوزه ارزآوری در ادامه مراسم امیر هامونی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران با بیان اینکه در این تفاهم نامه سعی می شود تا فرصت ها و نیازهای ارزبری و همچنین ارزآوری شرکت های دانش بنیان شناسایی و برطرف شود، گفت: تاکنون نیازهای واقعی شرکت های دانش بنیان در این حوزه پاسخ داده نشده، که انتظار می رود با رویکرد جدید، بتوانیم بر مشکلات فایق آییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادلات بین المللی شرکت های دانش بنیان در حوزه ارزی تسهیل می شود

تبادلات بین المللی شرکت های دانش بنیان در حوزه ارزی تسهیل می شود