مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-15اقتصادي

ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد در شیراز تکمیل شده است


فرماندار شیراز با بیان اینکه معتادان متجاهر یکی از مشکلات بزرگ کلان شهر شیراز است، از تکمیل بودن ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد خبر داد و گفت: حسب دستور وزیر کشور باید تا پایان شهریورماه همه معتادان از سطح کلانشهرها جمع آوری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، لطف الله شیبانی در جمع خبرنگاران گفت: اولین و بزرگترین مشکلی که در کلان شهر شیراز وجود دارد موضوع معتادین متجاهری است که در کلان شهر شیراز وجود دارند که باید دستگاه های مختلفی در کنار هم قرار بگیرند تا بتوان این معضل را برطرف کرد.

وی ادامه داد: با توجه به آمارهایی که در کلان شهر شیراز وجود دارد می توان گفت که ظرفیت کمپ های ماده 16 دولتی و خصوصی شیراز تکمیل شده، این در حالی است که معتادین متجاهر در شیراز به وفور دیده می شوند البته مرکز شماره دو کمپ ماده 16 در شیراز توسط سپاه با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال ساخت است.

فرماندار شیراز در ادامه به ساماندهی اتباع بیگانه اشاره کرد و گفت: با توجه به اهتمام دولت در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه افرادی که در سرشماری حضور نداشته باشند تا پایان شهریورماه فرصت دارند معرفی شوند و اگر این اتفاق رخ ندهد به آنها اجازه ثبت نام فرزندان در مدارس داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد در شیراز تکمیل شده است

ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد در شیراز تکمیل شده است