مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 22:222022-08-15بين الملل

المشاط: عربستان و امارات با سلاح های آمریکایی از حملات ما در امان نخواهند بود


رییس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که سلاح های دفاعی آمریکا هرگز رژیم های سعودی و اماراتی را در برابر حملات موشکی و پهپادی ما محافظت نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن گفت که آمریکا دو رژیم سعودی و اماراتی را به بازی گرفته و با اجرای مانورهایی می خواهد روحیه تضعیف شده آن ها را تقویت کند.

وی طی سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی گروهی از نیروهای ذخیره یمن گفت که مانور مشترک عربستان و آمریکا که در ینبع با عنوان خشم شدید در حال برگزاری است، نام فرار طولانی خواهد داشت.

المشاط گفت که سلاح های دفاعی آمریکا هرگز دو رژیم سعودی و اماراتی را در برابر حملات موشکی و پهپادی ما محافظت نخواهد کرد.

بنابر گزارش وبگاه المسیره ، المشاط تأکید کرد که اگر دشمنان بر استمرار تجاوزگری و محاصره اصرار داشته باشند، دستان ما نیز برای رسیدن به دشمنان مصمم تر خواهد شد.

وی افزود: مانورهای نظامی و سر و صدای ناوگان شما در دریای سرخ و خلیج عدن حتی ذره ای ترس در دل ما ایجاد نمی کند و من به شما قول می دهم که روزهای آینده شاهد تحولات غافلگیرکننده خواهیم بود.

وی همچنین به ملت فلسطین به خاطر پایداری در برابر رژیم صهیونیستی درود فرستاد و تأکید کرد که موضع جمهوری یمن در قبال آرمان فلسطین روشن و ثابت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المشاط: عربستان و امارات با سلاح های آمریکایی از حملات ما در امان نخواهند بود

المشاط: عربستان و امارات با سلاح های آمریکایی از حملات ما در امان نخواهند بود