مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 23:022022-08-15بين الملل

شکست پروژه ایران هراسی در ماه محرم/از نذر ترجمه چه می دانید؟


از خیر و برکت ماه محرم، همین بس که حضور توریست های اروپایی، آسیایی و آمریکایی در میان خیل عظیم عزاداران حسینی شهر یزد در ماه محرم،بهترین بهانه بود برای شکست پروژه ایران هراسی که رسانه های بیگانه برایش میلیون ها دلار هزینه می کنند.

- گروه زندگی- عطیه اکبری: از نذر ترجمه چیزی شنیده بودید؟ عاشقان اباعبدالله (ع) برای این دلدادگی چه ها که نمی کنند! نذر ترجمه می کنند.

می پرسید چطور؟ روضه خوانی می کنند به زبان های زنده دنیا؛ از روضه خوانی به زبان چینی تا روضه خوانی به زبان اسپانیایی.

برای گردشگر آلمانی که با امام حسین (ع) انس و الفتی گرفته و از قلب اروپا برای شرکت در مراسم عزاداری آیینی به یزد آمده است، مقتل خوانی می کنند به زبان آلمانی.

در کنار توریست لاییک ژاپنی می ایستند، قصه کربلا را برایش به زبان ژاپنی روایت می کنند و این قصه آسمانی دل توریست ژاپنی را که تا آن زمان حتی نام امام حسین (ع) را هم نشنیده، به لرزه می اندازد.

محرم 1401 که محدودیت های کرونایی بعد از چند سال برداشته شد، شهر یزد به رسم سال های قبل، میزبان گردشگرانی از کشورهای مختلف بود و دم مسیحایی اباعبدالله (ع) یک بار دیگر روایت های زیبایی خلق کرد.

  حضورتوریست ها از کشورهای مختلف در مراسم عزاداری  شهر یزد *شکست پروژه ایران هراسی به بهانه محرم هر چقدر بگوییم کم گفته ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست پروژه ایران هراسی در ماه محرم/از نذر ترجمه چه می دانید؟

شکست پروژه ایران هراسی در ماه محرم/از نذر ترجمه چه می دانید؟