مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:172022-08-16سياسي

معاون سازمان بسیج: فعالیت های فرهنگی نوجوانان باید ارتقا پیدا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار علی مقواساز معاون فرهنگی، هنری سازمان 12 الی 13 ساله با پیشانی بند محرم و لباس مشکی در این همایش نشان می دهد، که خون حسین(ع) برای اسلام دارد می جوشد و این مراسم یکی از هزاران جلسه ای است که در کشور ما شکل می گیرد، امروز خون نوجوانان ما به خون حاج قاسم و خون امام حسین (ع) و اصحاب آن حضرت گره خورده و با آن عجین شده و این نسل برای تمدن نوین اسلامی تربیت می شوند.

سردار مقواساز بیان کرد: بسیج مکتب عاشورا است که در آن همانند صحنه کربلا اقشار مختلف مردم در راه اعتلای ارزش های اسلامی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی فعالیت و به هم وطنان خود خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ایران، افزود: در واقعه عاشورا و در صحنه کربلا حضرت قاسم(ع) به عنوان یک نوجوان به امام حسین(ع) التماس می کرد که در راه دفاع از اسلام اجازه دهند تا به میدان برود، در دوران دفاع مقدس نوجوانان 13 ساله زیادی بودند که با التماس های زیاد و جلب رضایت والدین و مسئولین به جبهه های جنگ رفتند و در راه دفاع از سرزمین و آرمان های انقلاب جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان زیادی هستند که ضمن آشنایی با بسیج و ایجاد ارتباط با خدا و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان بسیج: فعالیت های فرهنگی نوجوانان باید ارتقا پیدا کند

معاون سازمان بسیج: فعالیت های فرهنگی نوجوانان باید ارتقا پیدا کند