مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-16سياسي

وزیر بهداشت تعارض منافع کمیته علمی کرونا را به مردم گزارش دهد


نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس، از وزیر بهداشت خواست تا تعارض منافع کمیته علمی کرونا را شفاف به مردم گزارش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی عسگری در نشست علنی امروز (سه شنبه 25 مرداد) مجلس شورای اسلامی در سوال خود از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: از عزیزانی که در طول بیش از 2 سال به عنوان مدافعان سلامت فداکاری کردند قدردانی می کنم، موفقیت هایی را که توانستیم در مقابله با بیماری کرونا به دست آوریم مرهون تلاش جدی این عزیزان است.

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اولین مطالبی که مقام معظم رهبری درباره کرونا مطرح کردند نامه ای بود که در اسفند 98 نوشتند و در این نامه به صراحت اشاره کردند که قرائنی وجود دارد که این بیماری طبیعی نیست و احتمال حمله بیولوژیکی وجود دارد.

وی با طرح این پرسش که ستاد کرونا و کمیته علمی چه اقدامی روی موضوع مذکور انجام دادند، اضافه کرد: باید وزیر بهداشت پاسخ دهد که معادلات و راهکارهای به کار گرفته بر چه فرضیه ای مبتنی بود؛ آیا اگر فرضیه حمله بیولوژیکی را جدی می گرفتیم به دنبال اجرای راهکارهای کنونی بودیم و چشم و گوش بسته خود را تسلیم دستورالعمل های وارداتی WHO می کردیم؟ نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: در شرایطی که به تصریح رهبر معظم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت تعارض منافع کمیته علمی کرونا را به مردم گزارش دهد

وزیر بهداشت تعارض منافع کمیته علمی کرونا را به مردم گزارش دهد