مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-16بين الملل

آمریکا، کره جنوبی و ژاپن رزمایش دفاع موشکی برگزار کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز سه شنبه اعلام کرد این کشور همراه با کره جنوبی و ژاپن در سواحل هاوایی ، - آمریکا، کره جنوبی و ژاپن پس از 5 سال و به منظور مقابله با تهدیدات کره شمالی و چین، رزمایش مشترک دفاع در برابر حملات موشک های بالستیک، برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز سه شنبه اعلام کرد این کشور همراه با کره جنوبی و ژاپن در سواحل هاوایی ، رزمایش دفاع در برابر موشک های بالستیک را برگزار کردند.

به نوشته رویترز این رزمایش هفته گذشته برگزار شده و نشان می دهد بار دیگر رزمایش های مشترک این سه کشور برای مقابله با تهدیدات کره شمالی و چین از سر گرفته شده است.

در بیانیه پنتاگون آمده است: در رزمایش های چندملیتی اژد های اقیانوس از 8 تا 14 آگوست، تمرین نظامی هشدار موشکی، جستجو و رهگیری موشک های بالستیک برگزار شد که نشان داد سه کشور متعهد به پاسخ به چالش های کره شمالی، حفاظت از امنیت مشترک و تقویت نظام بین المللی قانون-محور هستند.

این اولین بار است که سه کشور پس از سال 2017، رزمایش مشترک برگزار می کنند.

بین سئول و توکیو پس از شروع دوباره مناقشه های تاریخی درباره اشغال شبه جزیره کره توسط ژاپن در سال های 1910-1945، در سال 2019 روابط بین سئول و توکیو به پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا، کره جنوبی و ژاپن رزمایش دفاع موشکی برگزار کردند

آمریکا، کره جنوبی و ژاپن رزمایش دفاع موشکی برگزار کردند