مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-16سياسي

نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی شهریور برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،طی آیین ویژه ای که دیروز دوشنبه 24 مرداد با حضور آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، - امام جمعه کرمانشاه گفت: میزبانی از نوزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی برای استان ما یک افتخار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،طی آیین ویژه ای که دیروز دوشنبه 24 مرداد با حضور آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، محمد عراقی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استاندار و مسئولان ارشد استان و رؤسای کمیته های استانی نوزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در کرمانشاه برگزار شد از پوستر این اجلاس رونمایی شد.

در این مراسم آیت الله علما گفت: میزبانی از نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی برای استان ما یک افتخار است.

پیرغلامان امام حسین علیه السلام که در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان دین نبوی تلاش می کنند باید تجلیل شوند.

امیری مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم گفت: پیرغلامان امام حسین (ع) عمر پربرکت خود را در مکتب قرآن و عترت سپری کرده اند و در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان این فرهنگ در چند دهه گذشته فعالیت های بسیار ارزشمندی انجام داده اند و امروز ما این اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی شهریور برگزار می شود

نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی شهریور برگزار می شود