مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-16سياسي

حسین زاده: پایگاه های ملی و جهانی ویترین وزارت میراث فرهنگی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله حسین زاده امروز دوشنبه 24 مرداد 1401 در پنجمین همایش سراسری افق تحول که با حضور مدیران پایگاه های میراث ملی و جهانی در محل سالن آمفی تئاتر این وزارتخانه برگزار شد، - مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی با اشاره به اهمیت و نقش پایگاه های ملی و جهانی گفت: پایگاه ها در حقیقت ویترین اقتصادی و فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله حسین زاده امروز دوشنبه 24 مرداد 1401 در پنجمین همایش سراسری افق تحول که با حضور مدیران پایگاه های میراث ملی و جهانی در محل سالن آمفی تئاتر این وزارتخانه برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: امیدواریم این نشست منشا خیر و برکت باشد و دستاورد های خوبی به دنبال داشته باشد، چرا که پایگاه های جهانی و ملی ویترین اقتصادی و فرهنگی وزارتخانه هستند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی اضافه کرد: این شرکت به عنوان بازوی وزارت میراث فرهنگی آماده همکاری با مدیران پایگاه ها است و یکی از موضوعاتی که می توانیم با هم همکاری داشته باشیم در حوزه تولید محتوا است.

او افزود: ساخت بیلبورد های تبلیغاتی در فضا های محیطی پایگاه ها یکی دیگر از مواردی است که می توانیم با هم همکاری داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زاده: پایگاه های ملی و جهانی ویترین وزارت میراث فرهنگی هستند

حسین زاده: پایگاه های ملی و جهانی ویترین وزارت میراث فرهنگی هستند