مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-16اقتصادي

توقف 40 درصدی خط تولید شیرخشک نوزاد


سازمان حمایت کمیسیون قیمت گذاری را تشکیل و قیمت ها را تعیین کرد؛ اما به تولیدکنندگان قیمت ها ابلاغ نمی شود چراکه ستاد تنظیم بازار نیز می خواهد بر قیمت ها نظارت کند.

- رییس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد خاطر نشان کرد: اگر روند توقف تولید ادامه داشته باشد در نهایت تولیدکنندگان متهم خواهند شد که چرا تولید نمی کنند و در نهایت دولت اقدام به واردات می کنند این در حالیست که تولیدکنندگان داخلی توانایی تولید 95 درصد از نیاز کشور را دارند.

هانی تحویل زاده در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به توقف 40 درصدی خط تولید شیر خشک نوزاد در کشور، گفت: بعد از نیمایی شدن عوارض گمرکی، هزینه های تولید به ویژه هزینه گمرک افزایش چشم گیری کرد؛ به عبارت دیگر در حال حاضر هزینه ترخیص مواد اولیه از گمرک با هزینه خرید مواد اولیه برابری می کند.

این فعال اقتصادی با اشاره به عدم اصلاح قیمت گذاری شیر خشک، بیان کرد: تولید شیرخشک نوزاد در کشور با مشکل جدی مواجه شده است چراکه هنوز قیمت این محصول از سوی دستگاه های مربوطه اعلام نشده است؛ سازمان غذا و دارو به عنوان متولی این مهم تاکنون اقدامی در راستای اعلام و ابلاغ قیمت های جدید نکرده و نمی دانیم که با چه منطقی از اعلام قیمت های جدید خودداری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف 40 درصدی خط تولید شیرخشک نوزاد

توقف 40 درصدی خط تولید شیرخشک نوزاد