مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-16اقتصادي

سهمیه آرد 257 نانوایی متخلف در مشهد قطع شد


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: سهمیه آرد 257 نانوایی متخلف در مشهد که به دلایل مختلف به شبکه دستگاههای کارتخوان جدید متصل نشده اند قطع شد و این واحدهای صنفی دیگر امکان خرید آرد ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رضا رمضانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد در جمع خبرنگاران گفت: 2 هزار و 216 نانوایی شهری و روستایی در شهرستان مشهد فعال هستند که 257 خبازی که هنوز به شبکه کارتخوان های جدید وصل نشدند سهمیه آرد آنها قطع شده است.

وی ادامه داد: صاحبان برخی از این نانوایی های متخلف از نصب دستگاه کارتخوان تمرد کرده بودند و تعدادی کدهای ملی تکراری داشتند یعنی یک نفر مالک چند نانوایی بوده و اقدام به تفکیک مالکیت نکرده بودند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: برخی نانوایی های متخلف نیز به دلیل تغییر مکان، تغییر پخت نوع نان و یا تغییر مالکیت بدون مجوز و یا فوت متصدی اصلی نانوایی و معرفی نشدن فرد جدید به جای متوفی امکان نصب دستگاه کارتخوان جدید نداشتند که سهمیه آرد آنها قطع شد.

رمضانی افزود: با توجه به این که موضوع تامین نان کافی برای شهروندان اولویت نهادهای نظارتی، غله و جهاد کشاورزی است مصوب شد سهمیه آرد نانوایی هایی که نان با کیفیت و مطابق قوانین و مقررات تولید و پخت می کنند افزایش یابد و اکنون سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد 257 نانوایی متخلف در مشهد قطع شد

سهمیه آرد 257 نانوایی متخلف در مشهد قطع شد