مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-16اقتصادي

حل مشکل کمبود آب تالش با اتمام فاز دوم پروژه چاه فلمن


فرماندار تالش اظهار امیدواری کرد با اتمام فاز دوم پروژه چاه فلمن که با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد ریال در حال اجراست بزودی مشکل کمبود آب در شهرستان نیز تا حدود زیادی حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، کیا عاشوری امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر پیگیری های ویژه استاندار در راستای حل مشکلات این شهرستان، از افتتاح 221 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 138 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت 1401 خبر داد.

  وی اغلب این پروژه ها را در حوزه راه سازی، آسفالت راه روستایی، تامین آب شرب، توسعه شبکه فاضلاب شهری، تقویت زیرساخت های برق، گازرسانی به مناطق روستایی و همچنین بخش کشاورزی عنوان کرد.

  فرماندار تالش با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، بسیاری از پروژه های بلاتکلیف و نیمه کاره با پیگیری های استاندار، جان دوباره ای گرفته اند، اظهار امیدواری کرد با اتمام فاز دوم پروژه چاه فلمن که با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد ریال در حال اجراست بزودی مشکل کمبود آب در شهرستان نیز تا حدود زیادی حل شود.

  عاشوری، پروژه کمربندی تالش را نیز یکی دیگر از مشکلات منطقه و مطالبات مهم مردم عنوان کرد که با پیگیری های مسؤولین شهرستانی و استانی تامین اعتبار شده و بزودی قرارگاه خاتم الانبیا اجرای این پروژه را آغاز خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کمبود آب تالش با اتمام فاز دوم پروژه چاه فلمن

حل مشکل کمبود آب تالش با اتمام فاز دوم پروژه چاه فلمن