مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-16اقتصادي

احراز اصالت قطعات یدکی فقط با یک پیامک


معاون صنایع عمومی وزارت صمت به منظور بررسی شناسه کالا و کد رهگیری قطعات و لوازم یدکی در حوزه خدمات پس از فروش، از انبارهای شرکت ایساکو بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- محمدمهدی برادران کدهای شناسه قطعات که در راستای اصالت سنجی بر روی آن ها درج می شود را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید گفت: از نیمه مرداد ماه، 55 گروه قطعه باید با کد رهگیری به بازار عرضه شود و تولیدکنندگان موظفند این گروه تولیداتشان را با کد رهگیری تولید و به بازار عرضه کنند، البته برای قطعاتی که در بازار بدون کد موجود است نیز فرصت داده شده تا کد رهگیری دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز در حاشیه این بازدید گفت: ایساکو همواره در حال بررسی گلوگاه هایی است که بهبود آن، موجب افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شود و یکی از این ورودی ها در اختیار قرار دادن قطعات اصل و با کیفیت و ارایه خدمات استاندارد به مشتریان و اطلاع رسانی به آن ها در خصوص اصالت قطعات است.

بابک سلاجقه ادامه داد: در همین راستا این مجموعه طی چند سال گذشته با ارایه ابزار و بهره مندی از فناوری های نوین که به صورت مستمر به روزرسانی می شود این قابلیت را ایجاد کرده است که مردم بتوانند تفاوت کالای تقلبی و اصلی را تشخیص بدهند و کالای اصل را بخرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز اصالت قطعات یدکی فقط با یک پیامک

احراز اصالت قطعات یدکی فقط با یک پیامک