مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-16بين الملل

وحشت صهیونیست ها از راهبرد «وحدت میدان های» مقاومت


پس از مقاومت جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه، شعار وحدت میدان ها به راهبردی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی در سراسر اراضی اشغالی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روز یک شنبه گذشته در عملیاتی قهرمانانه یک جوان فلسطینی اتوبوس صهیونیست ها را در شرق قدس اشغالی هدف تیراندازی قرار داد منطقه ای که بیش از هر بخش دیگری صحنه حضور نیرو های امنیتی شدن چند صهیونیست منجر شد.

این عملیات واکنش های متعددی از صهیونیست ها در پی داشت که نشان دهنده وحشت آنان از نبود امنیت ادعایی این رژیم در بخش قدیمی شهر قدس همزمان با نزدیک شدن به روز های یورش به مسجدالاقصی و انجام آیین تلمودی کنار دیوار موسوم به ندبه است.

عملیات قدس داستان سرایی صهیونیست ها را نقش بر آب کرد روزنامه اینترنتی رای در یادداشتی درباره این عملیات نوشت: تاکید کرد، عملیات شهادت طلبانه یک فرد ناشناس در قدس اشغالی باعث نابود شدن کامل این روایت و داستان سرایی می شود و بار دیگر نشان می دهد که شاید مقاومت دراین نبرد شکست خورده باشد، اما در جنگ شکست نخورده است.

اذعان صهیونیست ها به قدرت مقاومت در غافلگیری آنان نداف شرگای، نویسنده صهیونیست درباره خطر عملیات اخیر در قدس برای یهودیان هشدار داد و تاکید کرد: چنین عملیاتی نه تنها سلامت جسمی بلکه حضور یهودیان در قدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت صهیونیست ها از راهبرد «وحدت میدان های» مقاومت

وحشت صهیونیست ها از راهبرد «وحدت میدان های» مقاومت