مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-16اقتصادي

ایجاد 15 هزار شغل جدید در کرمانشاه/ اشتغال های ایجادی راستی آزمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در  هفتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: براساس سند توسعه اشتغال استان 46 هزار و 82 فرصت شغلی پیش بینی شده که براساس داده های آماری سامانه رصد، تاکنون 15 هزار و 542 در استان ایجاد شده است.

وی افزود: اشتغال های ایجاد شده پایدار بوده و براساس ثبت کد ملی افراد در شغل های ایجاد شده در سامانه رصد بوده و راستی آزمایی از ثبت نام کنندگان در سامانه رصد به صورت پیامکی، تلفنی و بازدید حضوری انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یادآور شد: برای پایداری اشتغال های ایجادی و افزایش ضریب بیمه در استان، کمیته بیمه استان کرمانشاه با محوریت اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان تشکیل شده که در آن مقوله بیمه شغل های ایجاد شده مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه سامانه رصد مبنای رسمی برای ثبت اطلاعات اشتغال های ایجادی می باشد که توسط وزارت کار طراحی و پشتیبانی می شود، اظهار کرد: آمار سامانه رصد بروز و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 15 هزار شغل جدید در کرمانشاه/ اشتغال های ایجادی راستی آزمایی می شود

ایجاد 15 هزار شغل جدید در کرمانشاه/ اشتغال های ایجادی راستی آزمایی می شود