موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-16حوادث

متلاشی شدن باند خانوادگی کلاهبرداری در کرمانشاه


علی عباسی کسانی رییس پلیس فتا استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهارکرد: یکی از روش های کلاهبرداری امروزی در حال حاضر نرم افزاها و اپلیکشن متنوعی هستند که کلاهبرداران اینترنتی از طریق آن ها به راحتی می توانند رسیدهای جعلی ایجاد کنند.

وی ادامه داد: این رسیدها به لحاظ شکل ظاهری کاملا شبیه رسیدهای واقعی هستند و به ظاهر قابل تشخیص نیست، این کلاهبرداران به عنوان خریدار کالا و خدمات خود را معرفی و با جلب اعتماد فروشنده با ارسال رسید جعلی به گوشی، کالا و خدمات را دریافت می کنند.

   رییس پلیس فتا استان کرمانشاه با این هشدار از دستگیری یک باند سه نفره کلاهبرداری در سامانه های فروش اینترنتی خبر داده  که رسیدهای پرداخت جعلی را به گوشی فروشندگان ارسال می کردند.

وی افزود: در پی مراجعه سه نفر از شهروندان و طرح شکایت مبنی بر اینکه با فروش کالا خود در سایت های دیوار و شیپور، متأسفانه با جلب اعتماد پولی به حساب آن ها واریز نشده، اما با ارائه رسید کالا را ارائه داده اند.

عباسی کسانی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کاراگاهان پلیس فتا و انجام تحقیقات تخصصی بررسی فریب در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی مقامات قضایی باند کلاهبرداری که خانوادگی بود شناسایی و دستگیر شدند و از منزل آن ها چند دستگاه گوشی همراه، تخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن باند خانوادگی کلاهبرداری در کرمانشاه

متلاشی شدن باند خانوادگی کلاهبرداری در کرمانشاه