مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-16اقتصادي

پلمب 30 واحد نانوایی متخلف در استان قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مجید رحمانی اظهار کرد: بر اساس قانون و مصوبه قرارگاه امنیت غذایی وظیفه نظارت و بازرسی در حوزه آرد و نان به جهاد کشاورزی واگذار شده است.

وی افزود: طی این مدت کوتاه نیز این سازمان با اقدامات انجام شده و راه اندازی شبانه روز روند توزیع آرد و پخت نان در استان را رصد کرده و با هرگونه تخلف صورت گرفته در این بخش برخورد کرده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون در 844 واحد نانوایی تخلف صنفی صورت گرفته و متخلفان به تعزیرات معرفی شده اند.

رحمانی ادامه داد: طی 6 ماهه گذشته 8 هزار و 715 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام که منجر به پلمب 30 واحد های نانوایی متخلف شده که این سطح بازرسی و همچنین تشکیل پرونده بی سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه بعضی از نانوایی های متخلف استان علیرغم تذکر چندین باره و همچنین تشکیل پرونده در تلاش هستند با جوسازی و تبلیغات سوء، وظایف بازرسان حوزه آرد و نان جهاد کشاورزی را زیر سوال ببرند، که بارها مدیران ارشد استان و جهاد کشاورزی تاکید کرده اند که در حفظ بیت المال و حقوق عامه مردم با کسی معامله نخواهند کرد و تحت فشار عده ای افراد سودجو منفعت طلب از منابع مردم دفاع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 30 واحد نانوایی متخلف در استان قزوین

پلمب 30 واحد نانوایی متخلف در استان قزوین