مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-16سياسي

نماینده مجلس به دو سال حبس محکوم شد/ اردشیر مطهری: تکذیب می کنم


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس به اتهام مشارکت در نشر اکاذیب به تحمل دو سال حبس تعزیری و از بابت توهین به پرداخت 80 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است.

- نماینده مجلس به دو سال حبس محکوم شد/ اردشیر مطهری: تکذیب می کنم نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس به اتهام مشارکت در نشر اکاذیب به تحمل دو سال حبس تعزیری و از بابت توهین به پرداخت 80 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با حکم قطعی دادگاه، به دو سال حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با رأی شعبه 67 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس، گرداننده اصلی یک کانال تلگرامی با تعداد زیادی شاکی شناخته شد.

شعبه 67 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، رأی قطعی پرونده کانال موسوم به حساب کشی را صادر کرد و طبق آن، اردشیر مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به همراه یک نفر دیگر، گرداننده اصلی این کانال تشخیص داده شده است.

پیش از دادگاه تجدیدنظر، شعبه 1057 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران در دادنامه صادره آورده بود: نظر به شرایط خاص و زمان و فعالیت کانال که در راستای تشویش در اذهان طی انتشار کذب بوده است، .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس به دو سال حبس محکوم شد/ اردشیر مطهری: تکذیب می کنم

نماینده مجلس به دو سال حبس محکوم شد/ اردشیر مطهری: تکذیب می کنم